Sportovní masáže Praha

4min. chůze od stanice Háje, trasa metra C

 Přijďte k nám podpořit své tělo pro podávání vyššího výkonu, udržení zdraví a kosmetické efekty, které naše masáže přináší.

Ceník sportovní masáže:

  • 30min. – 400,- Kč
  • 60min. – 800,-Kč

Objednejte se hned.

Pošlete mi prosím hlavní údaje datum, čas, sportovní masáž 30 nebo 60min.  na mstudiopraha@seznam.cz nebo na T.č. 702406816 Reiter

Sportovní masáže

Sportovní masáže mají tak širokou škálu uplatnění, že je lze doporučit všude, kde dochází ke svalovému výkonu a to není zdaleka jen u vrcholových sportovců. Pokaždé je pro daný účel provádíme jinak. Můžeme vás připravit na podání vyššího výkonu před soustředěním nebo závodem. Připravené svaly jsou odolnější vůči přetížení a zranění. Po velkém výkonu je namístě zvážit urychlení regeneraci svalů.

Velký svalový výkon se podává při sportu, ale i v nejrůznějších profesích a v aktivitách ve volném čase. Není vůbec důležitý výkon viditelný, ale podaný konkrétním svalem s ohledem na jeho možnosti. Mezi viditelný výkon a přetěžování svalu bohužel nepatří rovnítko a tím je všechno složitější. Každý sval lze permanentně  cíleně udržovat v kondici, ale i nevědomě přetěžovat a zraňovat.

Sportovní masážeMáte tréninkového poradce a maséra ne?

Je dobré mít tréninkový plán, který bere ohled na fyzický stav těla, je jistě dobrý, ale bez maséra jde pořád ještě o hazard se zdravím.

Co zveřejňují naši fyzioterapeuti v knihách :

 

„Nejhorší zdravotní stav mají naši sportovci“

Je bolest a bolest

Pokud chce někdo dlouhodobě podávat velký výkon, je zapotřebí mít odpovídající údržbu svalů a kloubů. Ta se řídí zjištěním aktuální fyzické kondice masérem. Pro takovou údržbu není ani moc podstatné, jestli něco bolí samo od sebe nebo ne, tím se řídí drtivá většina celé naší populace. Je to zoufale málo. Když něco bolí samo od sebe, je pozdě na údržbu, ale nejvyšší čas na zahájení léčby. O aktuální fyzické kondici vypovídají daleko víc bolesti všech kloubů v mezích pohybového rozsahu a bolesti svalů na tlak, nikoliv bolesti samy od sebe. Sportovci často mluví o zdravé bolesti, to by mohlo být názvem pro samostatný obor. Zdravá bolest rychle pomíjí a nevrací se hned. Později přichází bezpříčinné bolesti a stále méně chtějí odeznít , taková bolest vypovídá o masérsky zanedbaném těle.

Poznámky k bolestem části těla

Bolesti zápěstí a lokte jsou známkou přetížení pohybů rukou. Bolesti ramene a kyčlí bývají spojené se zanedbáním kondice celého trupu a páteře. Bolesti kolen a kotníků a bolesti nohou, klenby a bolesti prstů na nohách jsou spojeny s držením celého těla a může jít o osoby, které výkon už dlouho nepodávají, nebo nikdy žádný viditelný výkon ani nepodávaly.

Nejčastější chyby při sportu, práci, sezení…

Obecně lze říct, že jakákoliv námaha nejen při sportu je s nejvyšší pravděpodobností spojena se špatně prováděnými pohyby jednoduše proto, že se vždy jedná o jednostrannou zátěž. Nejlépe z toho zdánlivě vychází fitcentrum, kde jsou stroje na procvičení jednotlivých svalů. Hokej a jemu podobné sporty, např. florbal jsou plné momentů, kdy dochází postupnému vyřazení hráčů ze hry kvůli poškození páteře, obvykle naprostou nedbalostí. Míčové hry jako volejbal, fotbal, ale i tak zdánlivě zdravé běhání poskytuje kloubům zábavu, kterou si obvykle vydrží dopřávat bez patřičné průpravy a dohledu jen několik málo let. Bojové sporty, zejména ty agresivnější jako karate, kickbox, a mnoho jiných,  napáchaly možná v celkovém součtu víc zdravotní újmy na samotných sportovcích, než agresivita, která touto dovedností měla být odražena.

Může existovat milión cviků. Co je však nejlepší? Cvičení, jóga, strečink, Pilates, fyzioterapie…? Cviky mohou být účinné, mohou být také špatně provedené, pro někoho mohou být některé nevhodné, nebezpečné a jiné zcela zbytečné.

Někdo říká, že nic nedělá, že jen sedí. Omyl, špatné sezení způsobí přetížení určitých svalů, které není nikde v doposud uvedených sportů tak hrozivé. Konkrétní zdravotní problémy z uvedených sportů jsou  vždy předprogramovány. Dokonce soustavné učení má průvodní dopady na tělo. Při pohybech v uvedených činnostech nemusí jít o chyby v provedení sportu, ze sportovního hlediska může být vše v naprostém pořádku. Jedná se o chyby z hlediska koordinace vlastního těla, které se projeví při pokračující podobné aktivitě na dalším zhoršení kondici fyzického těla a to tak dlouho dokud podobná aktivita nebude utlumena, až znemožněna.